Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
2012. aasta Genfi autonäitusel esitletud kolmanda põlvkonna A3 jättis uuena igas mõttes hea mulje. Võrreldes eelkäijaga oli väike Audi muutunud ruumikamaks – tänu 23 mm pikemale telgede vahele oli jalaruumi tagareas rohkem –, ning esimesed sõiduproovid tõid ka positiivse tagasiside sõiduomaduste kohta.
Disain nii suurt üllatust ei valmistanud. Ei vigurdatud mingite üle kere jooksvate omapäraste voldikeste või õõnsustega, vaid jäädi truuks soliidsele välimusele, mis ei mõju mingilgi moel võõralt ka kümmekond aastat hiljem.
Kui uuena võis A3 leida erinevate testide paremate seast, siis töökindluse poolest väike Audi paraku eriline pailaps ei ole. Spetsialistide sõnul jõuallikate kvaliteet küll põlvkonnavahetusega paranes, kuid nii bensiini- kui diiselmootoreid on aastate jooksul omajagu remonditud, mõni töö lööb rahakotti ka tuntava augu. Esinenud on juhuseid, kus mõni osa ei pea tehase ettenähtud hooldevälba lõpuni vastu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 5, märts 2023
Kõik selle ajakirja lood