Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui Mercedes-Benz W126 S-klassi tehti rohkem kui mõnd rahvaautot – peaaegu 820 000 (lisaks veel kupeed) – ja BMW E38 7. seeriat üle 327 000, siis Audi esimest luksusklassi sedaani napid 21 565.
Järel on neid veel palju vähem, nii et tegemist on üha sagedamini kollektsioneerijate vaatevälja jääva autoga, mis eriti haruldasemates versioonides muutub edaspidi kindlasti veel palju kallimaks kui praegu tavaliselt küsitav 10 000 – 20 000 eurot.
Põhjuseid, miks Audi esindusmudel populaarseks ei saanud, on tagantjärele üsnagi lihtne nimetada. V8 oli tehnoloogiliselt küll võimas, ent sarnanes nii seest kui ka väljast liiga palju oma lihtsamate sugulaste 100 ja 200-ga, ehkki tegelikult erines neist väga palju!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2023
Kõik selle ajakirja lood