Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Aasta on küll 2023 ja olukord pruugitud autode turul on kindlasti parem kui varem, kuid pettused pole kuhugi kadunud. Õnneks on viimastel aastatel auto kontrollimise võimalused paranenud nii Eesti taustaga kui ka välismaalt toodud/ostetavate autode puhul ning juba enne müüjale helistamist saab suure eeltöö ära teha.
1. Kuidas lugeda taustakontrolli?
Kui kuulutuseportaalides esmane valik tehtud, on järgmine samm lüüa auto registrinumber sisse transpordiameti e-teeninduse taustakontrolli. Seal on mitu asja, mida tähele panna. Kas läbisõidunäit tundub tõene? Et graafikul kuvatav joon peaks olema loogiline ega tohiks teha jõnkse allapoole. Mida näitavad tehnoülevaatuse muud andmed? Kas vahepeal on mõni aasta vahele jäänud ja miks?
Kui tehnoülevaatusel on mõne asjajuures keelumärgi tähis, siis hiirega sinna peale liikudes on näha, mis märkuseid on tehtud. Selle pealt saab müüjalt küsida, kuidas ja millal probleem likvideeriti.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2023
Kõik selle ajakirja lood