Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Ühtlasi sai uus mudel ruumikam ja kvaliteetsem – kokkuvõttes sisuliselt igas mõttes parem. „Me tahtsime alles hoida kõik selle, miks Corvette’i tahetakse, ja kõrvaldada kõik need puudused, miks seda ei ostetud,“ on meenutanud GM-i omaaegne tootejuht.
Nüüdseks juba otsapidi youngtimer’i-vanusesse jõudnud (ehk 25 aastat vana) C5 jätkas Corvette’i vanade heade traditsioonidega. Kerekandmik kaeti ikka klaasplastist komposiitpaneelidega, vedrustuses kasutati põigitisi lehtvedrusid, mootoriks oli tõukurvarrastega V-8.
Ei kõla nagu universaalne sportauto valem, kuid huvitaval kombel toimib see hästi ka nimekate Saksa-Itaalia rivaalidega võrreldes. Eks oma osa ole siin ka sellel, et C5 konstrueerimisel võeti palju üle võidusõidust, ühtlasi oli prioriteediks tühimassi vähendamine ja jäikuse lisamine. Igal juhul läks see õnneks, sest C5 kaalub u 1400 kg ja erinevalt pehmevõitu eelkäijast kannatab kurve võtta ka kabrioletiga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2022
Kõik selle ajakirja lood