Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui BMW 2003. aastal E60 indeksiga sedaani ja 2004. aastal E61 universaali turule tõi, ei suhtutud neisse kuigi soojalt. Põhjuseks oli BMW toonase peadisaineri Chris Bangle’i käekiri, mille järgi disainiti seni nii seest kui ka väljast konservatiivne ja esinduslik auto hoopis erinäolisemaks.
See-eest kiideti fantastilisi mootoreid, eriti 6-silindrilisi ja muidugi M5-t, samuti ülimugavaid komfortistmeid ning praktilisust, juhitavusest ja sõidurõõmust rääkimata. Kriitika asemel hakati Bangle’ist hiljem rääkima kui geeniusest, kes oli oma ajast nii palju ees. Tõsi see on: E60 ei tundu isegi 20 aastat hiljem vananenuna.
Ent kõik ei ole kuld, mis hiilgab: elektrisüsteemi vead ning ka muud kvaliteedimured mudeli algusaastatel varjutasid üldiselt eduka mudeli teekonda. Kaks dekaadi pärast esmaesitlust teevad omanike meele mõruks tuhandeid eurosid nõudvad remondid: keerukas tehnoloogia on nüüdseks enamasti väsinud ja seda on kallis parandada.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2023
Kõik selle ajakirja lood