Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Tõelise maailmaautona valmistati kuuenda põlvkonna Fiestat tervelt kümmekonnas tehases, alustades Saksamaast kuni Hiina ja Brasiiliani välja. Kõige popim oli see siiski Euroopas, kus väike Ford paikneb traditsiooniliselt müügiedetabelite tipus.
Eriti suured Fiesta (ja üleüldse Fordi) fännid on muidugi britid, kelle kunagisi arvustusi lugedes jääb kohati mulje, et paremat autot pole mitte kunagi mitte kuskil teha suudetud ja et tegu on täiusliku neljarattalisega, mis teeb tuule alla ka enamikule väikekeskklassi autodele. Sakslaste võrdlustestid päris sama suurt entusiasmi ei väljendanud, kuid näiteks selle Fordi sõiduomadusi kiideti alati.
Pruugituna meelitab Fiesta väikesele autole omaselt väikese läbisõidu ja hinnaga, aga ka tõesti mõnusa juhitavusega. Töökindluse kohta ütleb Saksamaa tehnoülevaatuste statistika, et Fiesta on üsna keskmine auto: mõnel aastal pisut parem, teisel pisut halvem. Peamised puudused, mis tehnokontrollis leitakse, puudutavad vedrustust ja roolisüsteemi ning vanematel mudelitel juba ka roostetavat väljalaskesüsteemi. Ent tavapärase kulumise kõrval on Fiestal ka paar kulukat mootorit-käigukasti puudutavat viga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 44, november 2021
Kõik selle ajakirja lood