Suur lugu

Kasutatud Honda CR-V: kuidas käitub eestlaste lemmikauto kümme aastat hiljem?

Väga tuttav pilt Eesti liikluses: selle põlvkonna CR-V oli veel ülipopp. Ka pruugituna on tegu väärt ostuga. Fotod: Pille Russi

Tohutut populaarsust nautinud Honda CR-V on hea auto, aga nõrgad kohad on välja löönud sellelgi.

Geeniuse tellijale

CR-V-l on nii kriitikuid kui ka sõpru, kuid üleüldises džiibivaimustuses on esimeste osakaal tunduvalt kahanenud. Kui kõik teed on sarnaseid autosid täis, siis ilmselt hakkavad ka suurimad vastased lõpuks nende plusse vähemalt enam-vähem mõistma ning ilmselt sõidab nii mõnigi nüüd ka ise lülituva nelikveoga linnadžiibiga.

Pealegi on kolmanda põlvkonna CR-V üle keskmise hästi õnnestunud: praktiline, pakub meeldivat sõitu ja on Hondale omaselt töökindel. Kui CR-V-d ettenähtult hooldada ning mitte lasta n-ö käest ära, teenib see ka suure läbisõidu juures veel usaldusväärselt. Nõrgad kohad sel on siiski olemas, eriti teeb kahju rooste.

Põhjaalune roostetab

See CR-V näeb matsakam välja kui varasemad mudelid, aga on oma kastikujulisemast eelkäijast tegelikult väiksem. Peale ümarama disaini on erinevusteks veel mitte kõrvale, aga üles avanev tagaluuk ning selle küljest pakiruumi põhja viidud varuratas.

Kesisem on vaid baasmudeli varustus, kuid järgmine, Elegance, on juba rohkete lisadega. Mõni peab istmeid liiga kõvaks.

Praktilisuse eest saab see auto kiita: CR-V on üllatavalt avar ja mahutab vajadusel kenasti ka viis sõitjat. Lisaks on siseruum hästi läbi mõeldud ning sellesse on panustatud rohkem kui tavaliselt. Näiteks saab tagumist istet edasi-tagasi nihutada ning seljatoe kallet sättida. Ka on pakiruumis tugev vaheriiul, millel on mitu otstarvet: sinna peale on mugav sõitjateruumist asju panna või sealt neid võtta, asjade laadimiseks ei pea kummardama, ühtlasi varjab see kaasa võetud pagasit.

Praktilisuse kõrval on CR-V eeli­seks varustus: kui baasmudel välja arvata, siis on see suisa väga hea. Pakuti ka tol ajal haruldast lisavarustust, nagu adaptiivne kiirushoidik, haagise stabiliseerimise süsteem ning takistusi tuvastav ja hoiatav, autot aeglustav hädapidur. Viimistluski on kvaliteetne ja silmale meeldiv, müratase mitte just eeskujulik, aga samuti täitsa korralikul tasemel.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 40, oktoober 2021

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.