Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
2009. aastal Londonis esitletud, Ian Callumi poolt kujustatud neljas põlvkond erines varasemast radikaalselt ning näitas kätte Jaguari kogu uue disainisuuna.
Kuigi nii mõnigi margi põline fänn oleks jätkuvalt hea meelega näinud vana retrolikku disaini ja pidas uut mudelit liiga futuristlikuks, võttis üldsus värske XJ-i soojalt vastu, mis väljendus ka müüginumbrites. Auto oli tootmises kaua, 2019. aastani, kuid algselt planeeritud täiselektriline järglane jäigi tulemata.
Ajatu disain
Nagu ka eelkäijal kasutati viimase põlvkonna XJ-i juures ohtralt alumiiniumi, mis aitas kaasa märgatavale kaalusäästule. Kuigi tegemist on endiselt küllaltki raske autoga, mille tühimass läheneb kahele tonnile, on see konkurentidest siiski kergem. Võrreldes eelkäijaga sai uus mudel märksa suurem ja see peegeldub eelkõige sõitjateruumis.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2024
Kõik selle ajakirja lood