Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kunagised Korea autod olid sellised, et tootjad ei tahaks neid parema meelega enam isegi mäletada: odavad küll, aga see-eest jäid kõiges muus Euroopa ja Jaapani autodele alla. Muutus paremuse poole algas 2006. aastal, mil esitleti Kia Cee’di ja selle sõsarmudelit, pisut teistsuguse disaini ja seadistusega Hyundai i30-t.
Soodsa hinnaga olid need endiselt, aga selleks hetkeks oli tootja mõistnud, et nõudlikul Euroopa turul pole hind ainus argument. Esmalt võeti sihikule kõige popim väikekeskklass ning tehti Cee’d rivaaliks Golfile/Focusele/Astrale, hiljem järgnesid üksteise järel ka muude klasside autod. Cee’d disainiti Euroopas ja seda hakati koostama Slovakkias.
Lisaks hakati pakkuma enneolematult pikka garantiid. Kui Saksa markide garantii oli toona üldiselt vaid kahe aasta pikkune ning Jaapani margid hiilgasid kolme aasta või 100 000 kilomeetriga, siis Kia tuli välja viie aasta või 150 000 kilomeetri pikkuse garantiiga, mootoril-käigukastil oli see veel kahe aasta võrra pikem. Hiljem pikendati kogu garantiiperiood seitsme aastani. Kõike seda muidugi tingimusel, et autot ettenähtult hooldatakse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.