Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Maailma kõige kannatlikumad inimesed on ilmselt Land Roveri omanikud – läbi aegade on neil autodel vigu olnud küllaga, kuid teatud põhjustel ostetakse neid džiipe ikkagi. Kuigi Discovery viies tulemine tõi kaasa radikaalsed muudatused maastikuauto põhikonstruktsioonis, suudeti margile omane puudulik töökindlus kahjuks säilitada.
Samas kui oled nõus leppima kõikvõimalike halval juhul kaasnevate muredega, siis on tegemist äärmiselt nauditava sõiduvahendiga, mis soovi korral viib sind linnamaasturile ligipääsmatusse paika. Luksuslikuna mõjuva sõitjateruumi kõrval on Land Roveri teine fookus maastikusuutlikkusel ning viimase põlvkonna Discovery ei ole ses suhtes erand.
Luksuslik ja ruumikas
Kui Discovery 4 oli sisuliselt pisut moodsamas ja kenamas kostüümis Disco 3, siis viimase põlvkonna puhul on tegemist täiesti uue autoga. Loobuti raamil teraskerest ja asendati see sarnaselt Range Rover Sportiga alumiiniumist kandekerega. Kuigi välismõõtmed pisut kasvasid, tagamaks ka kolmandas reas sõitvatele täiskasvanutele mugavamat olemist, kahanesid kaalunumbrid märgatavalt. Väiksemaks muutus ka kliirens (-33 mm), kuid peaaegu samavõrra (38 mm) kasvas telgede vahe.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 15, august 2024
Kõik selle ajakirja lood