Suur lugu

Kasutatud Lexus IS: eelkäijast mitmes mõttes parem ja töökindel ka. Väärt alternatiiv “sakslastele”?

Kolmanda põlvkonna IS tundus alguses mõnelegi liialt radikaalne, kuid nüüd on selle disain muutunud harjumuspärasemaks. Fotod: Pille Russi ja tootjad

Kolmanda põlvkonna IS-iga mindi edasi peaaegu kõiges, alates esialgu liigagi radikaalsena tundunud disainist kuni ruumikuse, sõiduomaduste ja varustuseni välja. Euroopas kõigest sellest siiski ei piisanud, IS-i müügiedu jäi Audi, BMW ja Mercedes-Benzi analoogide kõrval täiesti marginaalseks.

Geeniuse tellijale

Rubriiki toetab

Pole mingi uudis, et Lexust on töökindluse eest alati kiidetud ning IS pole mingi erand. Auto on veel suhteliselt uus ja juba tuttava suurepärase kvaliteediga, mistõttu võib muretut omanikupõlve loota veel pikaks ajaks.

Korralik varustus

IS-ist pole kunagi palju versioone pakutud, kuid see mudel vähendas nende hulka veelgi: nüüd jäeti valikusse ainult sedaan. Praegu oleme moodsa Lexuse disainiga juba harjunud, kuid 2013. aastal tundus IS-i hiiglaslik liivakellakujuline esivõre ning teravate nurkade rohkus ootamatult julgena. Senisest saledam ja paremate proportsioonidega kere näeb siiski väga hea välja ning nagu juba öeldud, on ka praktilisem.

Varustusega Lexus ei koonerda, aga tippmudelid said siiski mõndagi head veel juurde. Mugavus ja vaikne sõit on endiselt trumbid.

Eelkäijaga võrreldes tuli juurde 7,5 cm pikkust ja pisut ka laiust. Pikem teljevahe tähendab ka ligi kümmekonna sentimeetri võrra rohkem jalaruumi teises istmereas, tänu sellele on IS lõpuks ometi piisavalt avar ka väiksema pere autoks. Kõrge kesktunneli ja istme kuju tõttu kolmele IS-i tagumine rida siiski ei sobi.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.

8.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2022

Kõik selle ajakirja lood

Kasutatud autode ülevaadete andmebaas

See siin on kõige suurem eestikeelne ülevaade kasutatud autodest. Aastate jooksul on siia kogunenud erinevatest mudelitest 332 Autogeeniuses ja Autolehes ilmunud artiklilt. Sind huvitava mudeli leidmiseks kasuta allolevat filtrit:

Auto24 laen

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.