Kunagisi ülevaateid lugedes jääb mulje, otsekui oleks ajakirjanikele proovida antud täiesti eri mudeleid. Küll kiidetakse, et ruumi on palju, auto luksuslik ja kvaliteetne, sõidus on saavutatud mugavuse, juhitavuse ja temperamendi tasakaal, varustus on külluslik, disain imeline ja auto üldse vaimustav.
Ja siis vaatad näiteks Jeremy Clarksoni proovisõiduvideot, kus ta leiab, et ainus päriselt hea asi Quattroporte juures on lahe kell armatuurlaual. Mitte et objektiivsus ja Clarkson alati samasse lausesse sobiksid, aga enamasti on ta jutus siiski mingi mõte sees ning antud juhul nõustusid üldjoontes temaga paljud. Selles olid siiski kõik ühel meelel, et väga kiire on Maserati esindussedaan küll.
Nõrka mootorit pole
Neljanda põlvkonna Quattroporte sündis Maserati jaoks segasel ajal. 1990. aastal müüs senine omanik Alejandro de Tomaso ettevõtte Fiatile, mis ei tahtnud sellesse ühtki liigset liiri investeerida. Nii tehti uus Quattroporte vana Biturbo platvormile, seda küll siit-sealt kohendades, ning autosid hakati valmistama aegunud-amortiseerunud tehases.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2022
Kõik selle ajakirja lood