Suur lugu

Kasutatud Maserati Quattroporte: äärmiselt eksklusiivne ja peaaegu sama vastuoluline

Quattroporte oli esimene Maserati, mis sündis Fiati käe all. Fiati-põli oli siiski lühike, peagi võttis ohjad üle Ferrari. Foto: Maserati

1990. aastate Maserati Quattroporte on väga eriline auto. Mitte ainult väikese tootmisarvu tõttu, vaid ka seepärast, et seda hinnati ja hinnatakse absoluutselt vastukäivalt.

Geeniuse tellijale

Kunagisi ülevaateid lugedes jääb mulje, otsekui oleks ajakirjanikele proovida antud täiesti eri mudeleid. Küll kiidetakse, et ruumi on palju, auto luksuslik ja kvaliteetne, sõidus on saavutatud mugavuse, juhitavuse ja temperamendi tasakaal, varustus on külluslik, disain imeline ja auto üldse vaimustav.

Ja siis vaatad näiteks Jeremy Clarksoni proovisõiduvideot, kus ta leiab, et ainus päriselt hea asi Quattroporte juures on lahe kell armatuurlaual. Mitte et objektiivsus ja Clarkson alati samasse lausesse sobiksid, aga enamasti on ta jutus siiski mingi mõte sees ning antud juhul nõustusid üldjoontes temaga paljud. Selles olid siiski kõik ühel meelel, et väga kiire on Maserati esindussedaan küll.

Nõrka mootorit pole

Neljanda põlvkonna Quattroporte sündis Maserati jaoks segasel ajal. 1990. aastal müüs senine omanik Alejandro de Tomaso ettevõtte Fiatile, mis ei tahtnud sellesse ühtki liigset liiri investeerida. Nii tehti uus Quattroporte vana Biturbo platvormile, seda küll siit-sealt kohendades, ning autosid hakati valmistama aegunud-amortiseerunud tehases.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.

8.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2022

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.