Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kirju ja mitmepalgeline elukaar kuulub A-klassi Mercedesel nähtavasti baasvarustusse. See kehtib kogu mudelkonna kohta, mis sai alguse 1997. aastal kõrgevõitu miniautost – mäletatavasti kippus too põdratestis kummuli minema.
Ajapikku pöördus A-klassi saatus siiski edulooks ja jätkub praeguseks hoopis madalama ja modernsema kompaktmudeli kujul. Tehaseindeksit W 177 kandev luukpära 2025. aastal siiski enam järglast ei saa, ja sellest on meil pärast 102 507 testikilomeetrit punase A 220 d-ga erakordselt kahju.
Pisi-Benziga elasime maratontesti käigus nii mõndagi läbi ning nautisime rohkelt sõidulusti. Võiks isegi öelda, et jääme seda autot igatsema. Kuid kõigest järjepanu. Juba esimesel pikemal töösõidul oktoobris 2019 teatas üks kogenud kolleeg Mercedese kohta: „Unustage [Golf] GTD, A 220 d on parem.“ Sellele hinnangule ei vaielnud järgneva kahe ja poole aasta vältel keegi vastu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2022
Kõik selle ajakirja lood