Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Mercedes-Benz esitles 1997. aastal esimest korda esiveolist väikeautot, A-klassi. Kaheksa aastat hiljem, praktiliselt samal ajal koos teise põlvkonna A-klassi esitlusega tutvustati Genfi autonäitusel A-klassi suuremat venda B-klassi. Ka B-klass oli esiveoline. Mercedese eesmärk oli luua väikeauto mõõtmete, aga mahtuniversaali ruumikusega auto.
Vaatamata kõrgele ja mahukale kerele ei nimetanud Mercedes B-klassi aga mahtuniversaaliks, vaid kasutas hoopis uhkemat nimetust Compact Sports Tourer. Kerekujust tulenevalt erineb B-klass omajagu ka tavalistest väikestest keskklassiautodest, seega võiks seda võrrelda pigem Škoda Roomsteri, Ford C-Maxi, Volkswagen Golf Plusi ja Honda FR-V-ga.
B-klassil, sarnaselt A-klassiga, on kahekordne, n-ö sandwich-põrand. See tähendab, et osa mootorist ja jõuülekandest asub juhi ja kaassõitja jalgade all, samuti asuvad sõitjateruumi põranda all kütusepaak ja maagaasiga töötava mootori korral ka gaasiballoonid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.