Mudel 208 tuli Peugeot’ valikusse 2012. aastal, mil seda esitleti Genfi autonäitusel. See tegi oma eelkäija Peugeot 207ga võrreldes läbi suure arengu. Ehkki välismõõtmed kahanesid pisut, lisandus tagaistmel sõitjatele põlveruumi ning tühimass kärbiti ühe tonni piirimaile, mis lõi eeldused, et 208 sõidab võrreldes eelkäijaga palju vilkamalt, kiiremalt ja ökonoomsemalt.

Uuena teeniski väike Peugeot sõiduomaduste ja mugavuse eest pigem kiidusõnu, ehkki sõltuvalt mootorivalikust võib auto olla üsna uimane.
Rohkem on olnud probleeme bensiinimootoritega (1,2 PureTech), seega tasuks ka uuemapoolne auto lasta igal juhul spetsialistidel üle vaadata.
Mõnevõrra esineb roostet
Peugeot 208 keretüüpide valik mõistagi väga lai ei ole: saab kas kolme- või viieukselist luukpära. Laiutada selle klassi autodes ei saa ja kuigi 208 tagaistmete ette lisandus jalaruumi tervelt viis sentimeetrit, on täiskasvanuil seal ikkagi kitsas.
Pagasiruum mahutab 285 liitrit, mis pole oma klassi parim näitaja, kuid tagaistmete seljatugesid alla klappides on võimalik mahutavust üsna tublisti suurendada.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
- Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.