Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Peugeot’ uus mudel tehti samale platvormile juba 2008. aasta alguses esitletud Citroën C5-ga, kuid miskipärast venitati sellega väga kaua.
Ent uus mudel oli õnneks ootamist väärt. Ajakirjanduses kiideti nii disaini, ruumikust, sõiduomadusi, mootoreid kui ka viimistlust. Teinekord leiti lausa, et prantslased tükivad noobelautode kandadele. Võrdlustestides 508 üldjuhul küll päris tippu ei jõudnud, kuid suuri puudusi sellelt enamasti ka ei leitud.
Vastupidavusegi kohta tegi tootja algul suuri sõnu, lubades varasemast palju paremat kvaliteeti. Paraku ilmnesid õige pea nn lastehaigused nii veermikus, elektrisüsteemis kui ka mootorite juures. Eks neid järjepanu likvideeriti ja facelift’itud versioonide omanikud said sõita juba üsna töökindlate autodega. Palju sõltub siiski sellest, kas valida näiteks diisel- või robotkasti ja bensiinimootoriga auto. Viimased võivad omaniku Peugeot’st väga pikaks ajaks väga kaugele peletada.
See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs kaheksa Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8,99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2022
Kõik selle ajakirja lood