Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Enamik eakaid Porschesid on kollektsiooniautod, mille eest peab välja käima 30 000, 50 000, 100 000 eurot, teinekord enamgi. See ei kehti aga 944 kohta. Viimane oli juba uuena peaaegu kõige odavam Porsche ja muu hulgas hinna tõttu sai sellest tõeline müügihitt. Neid toodeti aastakümne jooksul üle 160 000, kusjuures suisa pool müüdi maha teisel pool suurt lompi USA-s.
Nii päästis 944 Porsche omal ajal pankrotist ja kujunes firma toona kõige populaarsemaks mudeliks. Saksa sportauto kohta suure tootmisarvu tõttu leiab neid veel praegugi müügilt, pealgi küllaltki madala hinnaga.
Ehitati Audi tehases
Huvitaval kombel eristab 944 teistest Porschedest ka tootmispaik. Nimelt arendati samuti väga edukaks saanud väiksem-odavam 924 välja koostöös Volkswageniga. Selle tuules hakati nii 924 kui 944 kokku panema Audi tehases. Sealt sai 924 ka Porsche entusiastidelt teravat kriitikat pälvinud kaheliitrise Audi päritolu mootori.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2024
Kõik selle ajakirja lood