Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kuigi Saabi ametlikuks surmadaatumiks loetakse 2016. aastat, oldi rahahädas juba ammusest ajast ning omanikuna ei suutnud asja parandada ka General Motors. See oli ka otsene põhjus, miks 9-5 tootmisaeg venis haruldaselt pikaks.
Teise põlvkonna väljatoomisega venitati ja venitati, nii et lõpuks valmistati esimest 9-5-t tervelt 13 aasta vältel (1997–2009, universaali 1998–2010) ning kokku peaaegu pool miljonit.
9-5 konstrueeriti siiski veel ajal, mil Saab oli vaid poolenisti ameeriklaste omanduses, nii et tegu pole mingil juhul Opeli või, veel hullem, mõne Ameerika käki klooniga. Oma mootorid, iseloom, disain ja väikesed veidrused kindlustasid sellele hulga pühendunud fänne.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 3, veebruar 2023
Kõik selle ajakirja lood