Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Pärast 13 aastat vahetas Saab lõpuks välja esimese põlvkonna 9-5. Uus mudel sai koodnime NG, mis tähendaski New Generationit ehk uut põlvkonda, ning üsna loogiliselt omas see palju ühist General Motorsi teise hiljutise mudeli Opel Insigniaga.
Välimus ühist platvormi ja ka paljut muud tehnikat õnneks ei reeda, lisaks on 9-5 oma argisemast sugulasest märksa suurem. Ühtlasi on NG suurem eelkäijast, näiteks telgede vahele lisandus üle 13 sentimeetri – 9-5 on oma klassi üks avarama jalaruumiga autosid.
Sai palju kriitikat
Uuena ei võetud 9-5-t just ülearu hästi vastu, sest jäi nii mõnegi omadusega alla nimekatele Saksa rivaalidele. Nii kritiseeriti näiteks interjööri liiga odavaid materjale, januseid mootoreid ning jäika vedrustust. Eriti põrutav oli sportvedrustus, mis tuli standardina kaasa osade versioonidega, teistele oli tellitav, aga jäigad olid ka tavavedrustus ning seadistatav vedrustus – isegi mugavusseades.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2024
Kõik selle ajakirja lood