Suur lugu

Kasutatud Ssangyong Rexton: odav ja Mercedese mootoritega, kuid sellele vaatamata võiks eelistada midagi muud

Fotod: Ssangyong

Rextoni sõidu- ja maastikuomadused on kesised ja töökindlus parimal juhul keskmine.

Geeniuse tellijale

Ssangyong Rextonit toodeti mitme mudelivärskenduse toel üle 15 aasta. Kas tegu oli tõesti nii hea autoga, et seda polnud mõtet välja vahetada? Seda kindlasti mitte, pigem prooviti väetit vanakest kuidagimoodi elus hoida. Miks väetit?

Sest juba turule tulles oli tegu tõepoolest kesise džiibiga. See ei näinud küll sama õudne välja kui mõni margikaaslane, kuid siiski oli tegu otsekui pooltootega, mille arendustöö oli poole pealt katkenud. Rexton sõitis halvasti maanteel, veel halvemini sai hakkama maastikul. Ei aidanud siin ei raamil kere ega Mercedes-Benzilt sisse ostetud mootorid ja käigukastid.

Kuidas on lood vastupidavusega? Ses osas ületab Rexton alates 1990. aastate algusest toodetud Mussot, kuid millegagi eriti kiidelda siiski ei ole, kvaliteet on parimal juhul keskpärane.

On ka hullemaid roostetajaid

Rexton on raamile ehitatud viie kuni seitsme kohaga maastikuauto. Arvestades Ssangyongi teiste selle ajastu mudelite disaini (Musso, Kyron, Actyon ja muidugi unustamatu Rodius), näeb see mitte ainult viisakas, vaid isegi täitsa hea välja. Sisemuski on päris tavaline, ehkki plastikud pole just parima kvaliteediga ja laialt levinud „puitsisu” toob meelde odavad hiina mänguasjad.

Müügil olevate Rextonite varustus on täitsa korralik (nahksisu on näiteks tavaline) ja selle eest tuleb tänada autode esimesi, küllaltki paksu rahakotiga omanikke. Nimelt puudusid selle Ssangyongi baasvarustusest esimestel aastatel isegi elementaarsed asjad, lisa tuli maksta ka juhi turvapadja eest, rääkimata kliimaseadmest, istmesoojendustest ja kiirushoidikust.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.