Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Euroopast on praeguseks kadunud ka tava-Impreza, turbo-Imprezaga juhtus see juba varem. Kui tähenärija olla, siis nimetatud 2014. aastal, sest siis esitleti küll uut WRX STI-d, aga nimes Imprezat enam polnud. Karmid heitmenormid tähendasid, et see STI jäi Euroopas ka viimaseks, teist põlvkonda siia enam ei toodud.
Aastatel 2014–2021 valmistatud mudel on Eestis üpris populaarne ja pole ka ime: Subarul fänne jagub ning auto sai parem kui eales varem. Hindki ei löönud jalust, praeguses mõistes oli see suisa odav, makstes alates 36 000 eurost. Muide, huvitav on see, et baasmudel sai suure tagatiiva, kui aga maksite paar tuhat eurot juurde, oli auto tagatiivata, ent veidi parema varustusega.
Tark nelikvedu
Sellegi mudeli puhul jätkati traditsiooniliselt tuttava sinise värvi (muidugi pakuti ka teisi värve), kapotil suure õhuvõtuava, nelikveo, käsikasti ning neljasilindrilise boksermootoriga. Mootor oli eelkäijalt tuttav, kuid taas edasi arendatud. 2,5 liitrist võeti välja täpselt sama palju võimsust kui varem ehk 221 kW (300 hj), kuid paindlikum iseloom ja väiksem kütusekulu saavutati muu hulgas kõigi nukkvõllide muutuva ajastuse (Dual AVCS) ning valitavate sõidurežiimidega. 0–100 km/h tuli 5,2 sekundiga ja veerandmiilil mõõdeti tavaliselt ajaks 13,5–14 sekundit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2024
Kõik selle ajakirja lood