Ühena vähestest väikestest džiipidest kuulub enamike Grand Vitarade varustusse aeglusti ja keskdiferentsiaali lukusti ning ka kandekere on sel omapärasel moel raamiga kombineeritud.
Vastupidavusega on lood üldiselt head – Grand Vitara on ehitatud tugevaks ning ka töökindlusuuringutes ja tehnoülevaatuste tabelites on see sageli kõrgetele kohtadel jõudnud. Päris vigadeta see siiski ei sündinud, alguses esines mitu niinimetatud lastehaigust ning praeguses vanuses esineb muidugi kulumisest tingitud vigu.
Kaks versiooni
Grand Vitarat pakuti kolmeukselise neljakohalisena ning mõistetavatel põhjustel palju populaarsemaks osutunud viieukse- ja viiekohalisena. Mudelivalik tõmmati eelkäijaga võrreldes koomale, kui varasematest Vitaradest/Grand Vitaradest pakuti ka lahtiseid versioone, siis sellest enam mitte. Samuti kadus mudelirivist seitsmekohaline XL7.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.