Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
Vaat et igihaljas esimese põlvkonna S60 oli müügil terve dekaadi vältel ning peaaegu sama pikalt tehti ka teise põlvkonna autot – aastatel 2010–2018. Lääne-Euroopas ei pääsenud see populaarsuselt peamiste noobelrivaalide lähedale, kuid see ei tähenda, et tegu oleks palju kehvema autoga.
Isikupärane välisdisain ja skandinaavialik stiil sõitjateruumis, kvaliteetsed materjalid ja viimistlus ning palju mootoreid – S60/V60 pakub Audile-BMW-le-Mercedesele väärt alternatiivi. Üldiselt peab seegi Volvo hästi vastu, aga muidu meeldiva ja suhteliselt odava omanikupõlve võib, eriti mõne versiooni puhul, rikkuda üks või teine tüüpviga ja selle mitme tuhande eurone remont.
Mitte kuigi praktiline
Nagu tol ajal moeasi oli, rääkis Volvo neljaukselisest kupeest ja kinnitas, et tegu on läbi aegade kõige isikupärasema disainiga ja kõige sportlikuma Volvoga. Nägusad on S60 ja universaal V60 küll, aga kupeekeret on neis keeruline näha. Küll aga tunneb välisdisaini ambitsioone interjööris, sest ruumi võiks tagaistmel rohkem olla ning mõlema keretüübi pakiruum on väike, vastavalt 380 ja 430 liitrit. Kui soovite tihti pikemaid reisijaid või palju kraami sõidutada, tasub vaadata V70/S80 poole. Ka on juhikohalt tahapoole nähtavus kehv.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2025
Kõik selle ajakirja lood