Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Lugupeetud toimetus, miks te kestvustesti autod testi lõpus alati tükkideks võtate? Seda on lihtsalt valus vaadata, sest uueohtu autod võiksid ju veel rõõmsalt edasi sõita …
Lugupeetud lugeja! Kui me kestvustestiautosid osadeks ei võtaks, siis me kõiki probleeme ei märkakski!
Ja nii me olemegi taas keset töökoda. Meie ees seisab testitud Volvo XC60 toorikkere, auto läbisõiduks hodomeetril 102 007 km. Natuke üle kahe aasta oli sellele autole antud, et meid truult mööda Euroopat ringi sõidutada.
Aga et kõigest aru saada, peame aega natuke tagasi kerima, päris algusse. Testi alustas džiip 14. jaanuaril 2020. Testitavaks osutus tipmine T8 ehk pistikhübriidne versioon, mil topeltülelaadimisega kaheliitrine ottomootor käitamas esi- ja 87 hj elektrimootor tagarattaid. Nende kahe summana koguneb süsteemi võimsust vägevad 392 hj.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 20, oktoober 2022
Kõik selle ajakirja lood