Suur lugu

Kasutatud Volvo XC70: ruumikas ja pakub tõelist heaolutunnet, aga ära looda, et seda odav pidada on

Fotod: Volvo ja Pille Russi

Suure Volvo maastikusuutlik versioon, mida esitleti koos kolmanda põlvkonna V70­-ga aastal 2007. Põhiosas on tegu muidugi sama autoga, aga küllap meelitab inimesi XC70-­t valima seesama, mis on linnadžiipide buumi taga: auto tundub suurem ja uhkem, kuigi kindlasti on neidki, kes tõesti vajavad nelikvedu ja suuremat kliirensit.

Geeniuse tellijale

Kuna V70 ja XC70 tehnika kattub suures osas, on neil ka samad vead, ja neid on aja jooksul välja löönud küllalt palju. Tõele au andes polnud selle mudeli algusaastadki lihtsad, sest auto kutsuti tihti järelparandusse. Praeguseks on läbisõit suur, autode taust sageli hämar ja see tähendab, et uisapäisa ostes võib sattuda auto otsa, mis nõuab kohe tuhandeid eurosid remondiraha.

Kena, mugav ja mahukas

XC70 sise-­ ja välisdisain ei reeda, et tegelikult peitub selle all sama platvorm, mida kasutavad Ford Mondeo ja S-­Max ning Land Rover Freelander, rääkimata muidugi tervest reast teistest, ka väiksematest Volvodest. V70­-st eristavad seda esmalt kuue sentimeetri võrra maast kõrgemal asuv kere ja suuremad rattad, kuid samuti teised džiibilikud elemendid, nagu plastist rattakoopa laiendid ja küljekaitsed ning robustsemad kaitserauad.

Volvolikule heaoluautole iseloomulikus sõitjateruumis on ruumi palju ja varustust samuti, materjalid kvaliteetsed, istmed väga mugavad ning disain paitab silmi. Ruumi jätkub tagareas ka kolmele ning istme seljatoe saab kokku klappida kolmes osas. Tekib sile tasapind ja piisav maht kas või kolimiseks: külmkapi või kummuti vedamine pole mingi küsimus.

EuroNCAP-­i avariitestis sai V70 maksimaalse skoori ning sõltumata aastast on nende autode ohutusvarustus alati turu parimal tasemel. Seda kõike kokku võttes pole sugugi ime, et ka see Volvo on õigustatult hinnatud pereauto.

XC70 toodeti pika aja vältel ning seetõttu tehti ka mudelivärskendusi mitu. Korduvalt täiustati, lisati ja vahetati välja mootoreid ning üks olulisemaid facelift’e toimus 2011. aastal. Selle järel valminud autod tunneb ära natuke teistsuguse kaitseraua ja esivõre ning sõitjateruumi statsionaarse (mitte armatuurlauast kerkiva) ekraani järgi.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.