Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300 - 15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Peaaegu igihaljast esimese põlvkonna XC90-t valmistati sisuliselt samasugusena terve igaviku vältel, selle asenduse tõi Volvo lõpuks välja 2015. aastal. Teise põlvkonna auto sai meedias palju tähelepanu ning see meeldis ka ostjatele. Auto mõjub ahvatlevalt, kuid vähemalt esimestel aastatel tuli sellega sageli garantiiremondis käia.
Võrdlustestides kiideti XC90-t tavaliselt kui väga head, aga üldjuhul siiski mitte oma klassi parimat autot. Selle praegugi nähtavateks eelisteks olid ennekõike suurepärane disain ning ruumikus, ette heideti aga paremate tasemeni mitte küündivat vedrustusmugavust ning neljasilindriliste mootorite karedat häält ja teinekord ka pisut soovida jätvat võimekust.
Uhke seest ja väljast, aga tarkvarauuendused on teema
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 12, märts 2021
Kõik selle ajakirja lood