Ei saa öelda, et põhjus oleks „väga lihtne“, küll aga, et see on kestnud juba kaua ning selle lõppu ei paista. Probleem on „kiibikriis“, mis lahti seletatult tähendab, et autotööstusele ei suudeta tarnida vajalikke elektroonikakomponente ning nii ei saa ka autosid toota. Või siis saab, aga näiteks ei ole võimalik neid varustada teatud lisaseadmetega.
Et teada saada, kui pikk on uue auto ooteaeg, helistasime 15 margiesindusse, teatasime, et soovime teatud mudelit osta, ja uurisime, kui kaua seda oodata tuleb.
Mazda seis on parem kui teistel
Paremal juhul on müüjatel laos palju autosid ning siis on tõenäoline, et leiate sobiva või väikeseid kompromisse tehes peaaegu sobiva auto kohapealt. Halvemal juhul puudub aga laoseis üldse ning siis peab autot ootama lausa aasta lõpuni. Keskmiselt lubati siiski, et praegu tellitud auto jõuab Eestisse kas septembris või oktoobris ehk nelja-viie kuu pärast.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, juuni 2021
Kõik selle ajakirja lood