Autorid: Dirk Branke, Berend Sanders, Auto Bild
BMW mõtles selle asja välja. Ja naerjaid leidus palju, kui baierlased juba 2007. aastal X6-t esitlesid. Sisult oli see ju laugpärakerega X5, kuid sootuks turskema tagaosaga. Naer muutus kiiresti üha tasasemaks, kui X6 turul ootamatult edukaks osutus. 2014. aastal järgnes X4, Mercedes vastas aasta pärast GLE ja kahe aasta pärast GLC Coupéga. Audi sisenes elitaarsesse turusegmenti alles 2018. aastal mudeliga Q8, nüüd toodi juurde veel Q5 Sportback.
Sportliku tagaosaga džiibiteisendid maksavad tavaliselt rohkem kui nende püstja luukpäraga sõsarad: Audi puhul eristab Sportbacki tavalisest Q5-st 2000eurone hinnalisa, GLC asemel GLC Coupé valimine läheb maksma umbes 4500 lisaeurot. BMW X4 võrdlemine X3-ga osutub natuke keerukaks, sest nende mootorivalik bensiiniajamite osas praeguses hinnakirjas ei kattu, kuid lisaeurodega tasub siiski arvestada.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.