Tegelikult on selline masin olemas, nimeks lumefrees, ja paljudele meenub see alles varajastel hommikutundidel, kui vaja ennast hoovist välja kaevata. Kui lumerookimisest on lõplikult kõrini ja plaan see ost ära teha, tasuks ennast põhitõdedega eelnevalt kurssi viia. Millist masinat osta, kui võimas see peaks olema ja milliste kuludega tuleb arvestada?
Kui suur on pind?
Esimesena muidugi tuleb mõelda puhastatava pinna suurusele. Stokker AS-i tootejuht Urmas Prints selgitab, et lumefreese on ühe-, kahe- ja kolmeastmelisi ning üheastmeline masin on mõeldud pigem väiksemate pindade puhastamiseks ja jalgradade sisseajamiseks.
Mõne müüja kodulehel nimetatakse üheastmelist freesi vahel lausa akulumelabidaks. Selle tööpõhimõte on lihtne: kummist freesitera kogub lume sisse ja sama tera heidab selle ka kohe välja. Heitekaugus on umbes 5 meetrit. Peale odavuse ja kompaktsuse on suureks eeliseks ka see, et tänu kummist freesile saab näiteks hoovi kuni kattekivini puhtaks lihvida ning maha ei jää õhukest kihti, mis kohe jääks tambitakse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 2, jaanuar 2022
Kõik selle ajakirja lood