Diisel tahab tööd teha!
Diisel on olemuselt pigem tööloom ja tahab koormust. See mootor on loodud algupäraselt kauba vedamiseks ja pikkade vahemaade läbimiseks. Diislikütuse energiasisaldus on ca 15% suurem kui bensiinil ja et diisli enda detonatsioon toimub oluliselt suurema surveastme juures, saavutab diiselmootor ka oluliselt suuremad pöördemomendid.
Suurendades turboga mootorisse jõudvat õhukogust veelgi, saamegi võimsa, ent kütusesäästliku mootori. Pole ime, et diiselmootorid autotootjatele ja juhtidele nii ahvatlevad on.
Küll aga tekib siin väike konflikt diiselautode puhul, mis soetatakse teadmatusest peamiselt linnasõitudeks — lühikesed otsad ja külma mootoriga törstutamine ei ole selle tööhobuse südamele pikas perspektiivis tervislik.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.