Ameerika suurtest pikapitest sisuliselt ainukesena on Eestis ametlikult kanda kinnitanud RAM. Ja mitte lihtsalt nii, et olemas on esindus ja aeg-ajalt mõni fänn sinna ka satub, vaid eelmisel aastal oli RAM pikapite klassis müügiarvu poolest Toyota Hiluxi ja Ford Rangeri järel 3. kohal 62 müüdud autoga.
Samadest esindustest tuuakse kliendile soovi korral kohale ka teisi „ameeriklasi“, aga RAMi ülevõimu Maarjamaal need ei ohusta. Samal moel sai juba eelmisel aastal osta ka Jeep Gladiatorit, ehkki ametlikult ja esinduse kaudu saabus „kastiga Wrangler“ Eestisse alles nüüd. Kuna nii hinnalt kui ka olemuselt on Eestis Gladiatori ainuke konkurent RAM, panemegi need kaks Stellantise kontserni hiiglast kõrvuti. Kas neil on rohkem sarnast või erinevat?
Suur ja veel suurem
Esimene asi, mis silma jääb, ongi suurus. Oleme korra varem Gladiatoriga proovisõitu teinud ja sellest jäi meelde, et tegemist on väga suure autoga. Jeep Wrangleriga võrreldes on auto lausa 71 sentimeetrit pikem ning ka teljevahe on 48 sentimeetrit pikem kui Wrangleril.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 15, aprill 2021
Kõik selle ajakirja lood