Eestis müüdavate uute sõiduautode valik on mitu sammu kehvem kui kas või Saksamaal. Siinkohal ei kurda me sugugi Aston Martini, Koenigseggi ja Rolls-Royce’i ametlike esinduste puudumise üle, vaid juttu tuleb täiesti rahvalikest autodest, mis sageli on tegelikult odavamadki kui need, mida siin teise käega endiselt lahkelt pakutakse.
Millest siis jutt? Näiteks mini- ja väikeautodest: Citroën C1, Renault Twingo, Volkswagen Polo, Volkswagen up!, Toyota Aygo … Lähed autopoodi Lääne-Euroopa mõnes riigis ja palun, kõik need autod on endiselt müügil. Eestis jääb aga mulje, et neid kääbuseid pole enam olemaski.
„C1 on küll teiste riikide mudelivalikus olemas, kuid meie piirkonnas on segment niivõrd väike, et otsustasime mudelit Baltikumis mitte pakkuda,“ ütleb Citroëni Baltimaade brändijuht Reijo Tagaväli.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 36, september2021
Kõik selle ajakirja lood