Kuidas me need 36 autot valisime? Peamiseks kriteeriumiks oli see, et vähemalt üks toimetuse liige peab olema selle autoga sõitnud. Enamiku roolis on istunud siiski mitu toimetajat, sest meile meeldib autosid omavahel jagada. Valikus on ka autosid, mis pole veel Eestisse jõudnud, aga meie oleme käinud proovisõite mujal tegemas.
Teiselt poolt on siin ka selliseid, mis võisid siia jõuda juba eelmise aastanumbri sees, aga meie proovisõidud ja lood on avaldatud alles käesoleval aastal. Valikust jäid välja mudeliuuendused või olemasoleva auto uute jõuallikatega versioonid. Seetõttu on siit puudu näiteks mõni elektriauto, mis on kahtlemata omas klassis oluline, aga muus osas olemasoleva mudeli elektriline versioon.
Kuidas edetabel sündis?
Kuidas me need 36 autot järjekorda panime? Kasutasime eelmistes Ekstrates ilmunud edetabelite koostamisel päris hästi töötanud lahendust. Kui nimekiri koos, pani iga toimetuse liige paika isikliku esikümne. Selle põhjal saime paika tabeli esimese poole. Edasi järgnesid vaidlused, arutelud ja leppimised, nii omavahel kui ka olukorraga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr4
Kõik selle ajakirja lood