Sain oma eelmise põlvkonna Peugeot 308-ga sõita umbes 30 000 kilomeetrit, kui sel hakkas võimsus ära kaduma. Lõpuks oli tunne, nagu sõidaks nõrga vabalthingava mootoriga. Aga ükski hoiatustuli armatuurlaual põlema ei läinud, lihtsalt pidi jubedalt vaeva nägema isegi linna vahel sõites, sest autol polnud üldse jõudu, meenutab üht oma paljudest seiklustest uuena soetatud Peugeot’ga Laas Valkonen.
Diislitel on mure sagedasem
Lisaks oli probleemiks ebaühtlane tühikäik, mille peale esindus vahetas süüteküünlad, aga abi sellest polnud. Lõpuks leiti viga üles: sisselaskeklapid olid pealtpoolt kinnipaakunud tahmakorraga kaetud ega sulgunud enam korralikult.
Remontimise hinnapakkumine oli esinduses tuhatkond eurot. Pärast auto kordasaamist pole sama viga enam välja löönud. „Ehk on asi ka selles, et annan autole nüüd rohkem piitsa ja hoian pöördeid kõrgemal,” arvab Valkonen.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.