Parkimismajas pole lihtne häid fotosid teha. Ruumi napib ja valgus pole ideaalne. Tulemus on järgnevatel lehekülgedel näha, kuid kahjuks mitte kuulda. Sest üks asi on see, kuidas need suuremahulise mootoriga autod välja näevad, teine asi aga see, millist häält nende hobujõud tekitavad.
Paljusilindrilised mootorid on praeguseks ammugi haruldased ning tugevalt löögi all, sest need pole poliitiliselt korrektsed ega aita kütust säästa. Nende asendusena liigub trend elektrifitseeritud V-6-te suunas, kuid küllap annavad needki õige varsti teed „puhastele“ elektriautodele. Tulevikus kohtame V-8-mootorit veel vaid väga eksootilistel autodel.
Siinse „vihase kaheksa“ hind algab vägagi mõistliku 50 000 euro kandist, kuigi enamik on siiski palju kallimad. Soodsaim auto pakub 449 hobujõudu, võimsaim nende kaheksa seas aga pöörased 717 „hobust“. Kuid asi pole vaid võimsuses, asi on ka tundes ja fiilingus, mille need suured mootorid tekitavad.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr3
Kõik selle ajakirja lood