Topeltsiduriga nn DSG tüüpi käigukastid, variaatorkäigukastid, robotkäigukastid – kõik need teevad ära sama töö nagu traditsiooniline hüdrotrafoga ehk planetaarkäigukast, aga probleeme on neil rohkem.
Eesti suurima automaatkastide remontija Hõbenoole juhataja Jürgen Riim sõnab, et nende statistika põhjal on kolm kõige enam remonti vajavat käigukasti Audi seitsmekäiguline topeltsiduriga S tronic, näiteks Fordil, Volvol ja Dodge’il kasutatav sama tüüpi Powershift ning Subaru esimese põlvkonna variaatorkäigukast.
Mis on põhilised probleemid?
„Selle tulemuseni jõudis tehnikakõrgkoolis automaatkäigukastide vastupidavust käsitlev lõputöö, milles võrreldi Eestis arvel olevate antud käigukastiga autode arvu ja meieni jõudnud probleemide arvu,“ räägib Riim.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 31, august 2021
Kõik selle ajakirja lood