Kes tagab sõitjate ja juhtide turvalisuse? Mitte keegi. See on džungel. Kõik teavad, millega tegeletakse ja loomulikult ei peaks üksik neiu kuskilt ääremaadelt võtma vastu ilmselgelt väljamõeldud nimega Jürto Olen või Sõidu Mees nimega tüüpide pakkumisi. Kui võtab, siis eeldatavasti ta oskab riski hinnata.
Nagu intervjuust selgus, siis mõistlik on sõita mitmekesi. Nii teenust pakkudes kui ka seda tellides. Esiteks lõbusam ja teiseks turvalisem. Erinevalt (äpi)taksodest, ei eelda sellistes gruppides keegi, et autos on vaid juht, kellel on kõik load olemas. Eeldatakse, et ta on kaine, aga alati ei või selleski kindel olla.
Kus on politsei silmad?
Loodetavasti seal, kus toimub tõsine kuritegevus, mitte sellistes gruppides.
Keegi ei taha riiki, kus kõik on keelatud, kontrollitud ja ülereguleeritud. Nagu alguses öeldud – taim leiab alati koha, kust kasvada ja vesi võimaluse läbi imbuda. Nende gruppide puhul on aga väga oluline ja peamine just see positiivne külg, mis loodetavasti vähendab joobes juhtide arvu.
Inimesed, kes neid liikumiseks kasutavad, teavad, millega riskivad ja mitmes grupis on varjunime kasutamise korral liitumise eelduseks grupi adminnidele oma päris nime ütlemine. See vähendab ka võimalusi, et teenust asub pakkuma või tarbima mõni väga halbade kavatsustega inimene.
Ma olen selline kapi-rebel või mugavusmässaja. Nii korralik ja seadusekuulekas, et riigid võiks minusuguseid üle osta. Aga hinges pooldan hea eesmärgi nimel tehtavaid ja hallil alal toimivaid lahendusi. Võitjaid on rohkem kui kaotajaid.