Muuseas, transpordiameti sõnul on kiibituuning üldse illegaalne tegevus, aga sissejuhatuse kohta ütleks esimese hooga, et sellises olukorras pole ju küsimust, kes peab kandma kahju – loomulikult see, kes kahju tekitas. Asi läheb aga keerulisemaks siis, kui hakata põhjalikumalt analüüsima, kas kahju tekkis just nimelt konkreetse tuuningu tagajärjel või oli autol juba enne tuunigutöökotta sõitmist vigu küljes.
Autolehega võttis ühendust nelja aasta vanuse Porsche Cayenne’i omanik, kes soovis oma sõiduki võimsust suurendada ning tellis sellele ühest tuntud töökojast chip-tuuningu. Auto omaniku sõnul ei saanud pärast tuuningu tegemist Porschega sõita 1000 kilomeetritki, kui sel purunesid mõlemad turbod, ning tema näeb süüd ebapädeval töökojal.
Suhtlus tuunijaga pole tulemust andnud, sest töökoda oma tegevuses mingit süüd ei näe, vaid usub, et autol pidi olema mõni muu viga, mis turbod ära rikkus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2022
Kõik selle ajakirja lood