Suur lugu

Uskumatu veokiäri: margiesindus müüs veokeid, mis olid nii halvas seisus, et ülevaatus tühistati tagantjärele

„Auto oli 10 minutit enne üleandmist läbinud tehnoülevaatuse, kuid samas eluohtlik nii juhile kui ka kõigile läheduses viibijaile.“

„Flameko Transpordi tervet meeskonda paneb imestama ja ühtlasi ka vihastama Volvo Estonia töö kvaliteet ning suhtumine. Kuidas on võimalik, et nii suurte, nähtavate ja ohtlike vigadega auto meile tuima näoga üle anti? Ometi ootasime tervelt kaks nädalat, kui nad seda autot veatuks remontisid,“ ütleb firmajuht Raul Kirt trööbatud kalluri kohta, millest ettevõte otsustas loobuda. Fotod: erakogu

Palkad juhid, ostad autod ja veondusäri lähebki käima. Aga vahel ei lähe ka, sest ühe firma lootus saada Volvo margiesindusest tipp-topp korras kallurid läks luhta ja praeguseks menetleb juhtunu detaile juba ka Transpordiamet.

Geeniuse tellijale

"Kolm kuud organiseerisime kallurveo osakonda ja viis juhtigi oli välja valitud, kellest enamik istus mitu nädalat kodus, oodates, et saaks tööd alustada", lausub Flameko Transpordi juht Raul Kirt. „Selleks kulus palju aega ja raha. 12. aprillil olime valmis pihta hakkama.“

„Volvo Estoniaga oli meil kokkulepe, et ostame aprillis kaks kahe aasta vanust kallurit ning broneerime järgmised neli, millest kaks pidi saabuma jaanipäeva paiku. Kokkuleppe järgi pidi Volvo Estonia andma meile kallurid üle ilma ühegi veata. Seda ootasime paar nädalat, sest Volvo esindus lubas parandada veokitel kõik vead, teha hoolduse ning ka tehnoülevaatuse,“ räägib Kirt.

Lubati veatuid autosid, aga reaalsus oli midagi muud

Ametlikus margiesinduses Kirti oodanud esimene kirsipunane Volvo FMX 410 oli aga kõike muud kui veatu ja töövalmis kallurauto. „Rool on pool pööret viltu, aga mitte keegi ei saanud Volvo Estonias sellest aru? Kallurkasti hüdraulikapaak lekib, massilüliti on pooleks, kabiin seest ääretult s*tane ja kast auto küljest ära kukkumas, aga sellestki ei saanud keegi aru?“ keeb Kirt vihast, kirjeldades firma uut töövahendit.

Kuna auto tundus kahtlaselt vigane, sõitis Kirt sellele asjatundliku hinnangu saamiseks järgmisel päeval Keilas tegutsevasse Swedtrucksi, mis on spetsialiseerunud muuhulgas just Volvo veokite remondile.

See lugu on Geeniuse, Rikka ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ligipääs Geeniuse kohalike portaalide sisule.
  • Ajakirjade Autoleht, Digi, Miisu, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.

7.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia, Rikka Geeniuse saad tellida siit.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Soovin tasuda pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, aprill 2021

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.