BMW 3. seeria E30 mudeli originaalkerest on alles üsna vähe. Sõltuvalt võistlusklassist ei pruugi originaalauto olemasolu üldse oluline ollagi, võib ka täitsa ise ehitada. Seejuures kehtivad aga reeglid, millele sõiduk vastama peab.
Kui tavalistes autotestides võrdleme mitut aspekti ning erinevaid olukordi, kus üks või teine auto hakkama võiks saada, siis kiirendussõidu kõrgemates klassides on ruumi ainult väga kindlatele funktsioonidele. On oluline, et rattad püsiks maas, auto stardiks võimalikult kiiresti, koguks kiirust võimalikult palju ning jääks ka seisma. Selle kõige kõrval on tähtis, et kui midagi läheb valesti, on kõik ka turvaline.
Sel hetkel, kui Harri garaaži lugu tegema jõuan, on autolt puudu veel tagarattad ning kõik keredetailid, seega meenutab see tavalist autot küllaltki vähe. Toorikuks valitud BMW E30 kerest on alles üksnes esiklaasi ümbritsev raam ning katus. See kõik on asetatud keerukale toruraamile. Küll aga on autol küljes juba mootor ning vedrustus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2022
Kõik selle ajakirja lood