Me räägime loomulikult Briti keemiatöösturist Sir Jim Ratcliffe’ist, kelle nime juurde võib lisada ka austava ja kõnealust projekti oluliselt lihtsustava tiitli miljardär. Kindlasti on seal taga natuke sügavamad tunded ja rohkem tausta, aga hästi üldistatult võib öelda, et Ratcliffe ei saanud hakkama kurva teadmisega, et Land Rover lõpetab aastakümneid tootmises olnud rustikaalse Defenderi tootmise ning selle asemele tuleb järjekordne luksusmaastur.
Ilmselt oli Ratcliffe’il endal olemas nii piisav valik vanu Defendereid kui ka kõik võimalused kogu olemasolev laovaru tulevikuks ära osta, aga tema mõtles suurelt ja ka teistele ning leidis, et turul tuleb see tühimik uue autoga ära täita. Hämmastav, mida kõike saab teha, kui raha pole takistus.
On näha, et Sir Jim Ratcliffe’il on peale raha ka piisavalt palju elukogemust tööstuses ning arusaamine, et kõige reaalsem võimalus õnnestuda on leida õiged partnerid ning kindlasti mitte hakata oma autot nullist üles ehitama. Sestap võetigi jõuallikas ja käigukast (ZF) BMW valikust ning kaasati Austrias asuv Magna Steyr, kelle kontol on muu hulgas sellised autod nagu Mercedes-Benz G-klass, Jaguar E-Pace ja I-Pace, BMW Z4 ja Toyota GR Supra.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 15, september 2024
Kõik selle ajakirja lood