Sisuturundus

Auto, mida lihtsalt ei saa mitte tähele panna – uus Citroën C3

Fotod: Karl-Erik Idasaar.

Kas oled kunagi sõbralt küsinud, millise autoga ta sõidab, ning saanud vastuseks lihtsalt “punase” või “halliga”? Jah, enamik autosid meie liikluses on tõesti ühevärvilised, kusjuures selleks üheks värviks on valdavalt hall või mõni selle varjunditest.

Aga mis oleks, kui värviks auto hoopis kolme eri tooni? 

Just seda võimalust pakub Citroën uue C3 luukpära näol. Nimelt on prantslased oma uusimat väikeautot disainides võtnud eriti teravalt fookusesse isikupärastamise.

Ja see pole lihtsalt trendikas sõnakõlks. Nii saabki nüüd C3 puhul rääkida kokku 97 erinevast värvikombinatsioonist senise 36 asemel. Eri tooni võivad olla näiteks katus ja kere, aga ka udutuled ja külgmised põrkerauad ning soovi korral võid katusele kasvõi kleepsu panna.

Veermik nagu suhkruvatt ja hulk abimehi

Suhkruvatt on muidugi mistahes veermiku kohta liiast öeldud, aga uue C3 vedrustus on tõesti pehme ning võib reisijates tekitada tunde, nagu istuksid nad mõnes tunduvalt kõrgemas sõidukis. Selle kõige põhjuseks on Citroëni pehme vedrustus, mis tagab ülima mugavuse ning teeb silmad ette teistele sama klassi sõidukitele. 

Uue C3 puhul selgelt tunda, et sõidumugavus ja -sujuvus on olnud disainerite prioriteet. Radikaalse uuenduskuuri on läbinud ka C3 istmed – algusest lõpuni Citroëni enda disainerite arendatud Advanced Comfort® istmed teevad sõidu mõnusaks kõigi reisijate jaoks.

Sammu edasi astunud mugavus tähendab ka seda, et sõiduki mürasummutus on üle ootuste hea: selles autos võid sa tagaistmel istuva lapsega tõepoolest pead keeramata ja häält tõstmata rääkida! 

Vajadusel liigub manuaal- või automaatkastiga C3 väledalt nii foori tagant minema kui ka ees soiguvast veokist mööda, kuid kiiruskatseteks on siiski teised mudelid. 

Pigem tunneb juht C3ga sõites rõõmu, et ei pea liigselt närve kulutama ökosõidu praktiseerimise ega teiste juhtide peale. Adaptiivse püsikiirusega varustatud C3 hoiab eessõitjaga ise sobivat pikivahet ning Citroëni PureTech bensiinimootorid ei aja ka raskema jalaga juhtide rahakotti lõhki. 

Ohutuse poole pealt särab C3 laia juhiabide valikuga, mis ei jää alla ka kallimate masinate tehnoloogiale.

Tagurduskaamera ja parkimisandurid on täna pea iga autojuhi jaoks musthave, kuid lisaks oskab sinu C3 ka liiklusmärke ja kiiruspiiranguid tuvastada, pimenurki jälgida ning ohu korral ise pidurdada või öelda juhile, et nüüd on küll aeg kohvipausiks.

Läbimõeldud minimalism

Esimese asjana märkavad inimesed uut C3 vaadates tõenäoliselt Citroënile omaseid isikupäraseid disainilahendusi. Välised põrkerauad, uuendatud esituled ja mitmetooniline kere – eraldi saab muuta nii katuse, kere kui ka lisadetailide värve – koos praktiliste põrkeraudadega lihtsalt püüavad pilku. 

Ka sõiduki sisemus ei ole kokku pandud mõne saksa disaineri arvutuste põhjal, vaid disainitud läbimõeldud, ent kirgliku visiooniga.

Kuigi tegu on ilmselgelt väiksema ja linnaruumi mõeldud autoga, leiab uue C3 salongist hulga panipaiku, mis mahutavad ehk rohkemgi kui mõni suurem masin. Mahukas kindalaegas (6,25 l) ja eriti lahedad uksesahtlid ning avar pagasiruum, kuhu saab muretult pakkida kuni 300 l vajalikku kraami. 

Kui kogu see jutt tekitas sinus tahtmise uut C3 ise proovida, siis ära jää seda mõtet pikalt mõlgutama, vaid tule esimesel võimalusel lähimasse esindusse proovisõidule

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.