Scramble CF 700CL-X ADVENTURE on uusretrostiilis maastikumootorratas, mis peegeldab kindlasti retroelustiili, aga on siiski uus ja tänapäevane.
Tegemist on CL-X-i seeria neljanda mudeliga, millel on täiesti kaasaegne spetsifikatsioon, mis paistab keskkaaluliste mootorrataste seas silma suure mitmekülgsusega ning mis sobib sõitmiseks igat tüüpi teedel ja ka kergetel maastikuradadel.
700CL-X ADVENTURE välimus ja disain on selge: uusretrostiil, café racer’i vaim ja scrambler’i tugevus. Olulisemad märksõnad on järgmised:
- Aurora Blue mattvärviga kaetud kütusepaak ning kõrgem porikaitse esirattal;
- kodarveljed ehk keevitamata rattarummud kõrvaldavad võimaliku deformatsiooni ja kahjustuste ohu maastikul. Kodaratega veljed on tugeva konstruktsiooniga ja peavad vastu ka tugevatele löökidele;
- stiilipuhas esiklaas pakub kaitset tuule eest;
- kõrgendatud juhtraud tagab maastikule sobivama sõiduasendi ehk harrastada saab ka stand-up-sõitu ning juhtraua tagant leiab rattur maast 830 mm kõrgusel asuva paksu polstriga väga mugava sadula.
Maastikusõitduvalmidusega 700CL-X ADVENTURE mootori platvorm on sama tugev kui teistel CL-X-mudelitel, kuid 2-silindriline 4-taktiline vedelikjahutusega DOHC on kohandatud just seiklusratta iseloomule vastavaks. Mootori maksimaalne võimsus on (EURO 5) 51,5 kW 8500 p/min ja pöördemoment 60,9 Nm 6500 p/min. Sujuvaks käiguvahetuseks on kasutusel libisev sidur. ADVENTURE kliirensit on tõstetud 10 mm võrra. Premium Pirelli Scorpion STR-i rehvidel on spetsiaalne turvisemuster ning tugevdatud küljed, mis on mõeldud just maastikusõiduks.
Maastikusõidul on võtmetähtsusega kvaliteetse vedrustuse olemasolu. 700 CL-X ADVENTURE esikahvlil on KYB 41 mm teleskooptorud, millel on reguleeritav eellaadimine, kokkusurumine ning tagasilöök. Tagaratast toetaval KYB amortisaatoril on muudetav eellaadimine ja summutamine. Nii kahvli kui ka tagaratta amortisaatori töökäik on 150 mm.
700 CL-X Adventurel on olemas kiirushoidik ning sõidurežiimid Off-Road ja Street, mis määravad mootori iseloomu. Off-Road-režiimis lülitub välja ka ABS-pidur. Piduritest rääkides on Adventure varustatud Brembo pidurisüsteemiga, mis tagab parema ohutuse igasugusel teekattel. Turvalisust lisavad hästi silma torkavad LED-esi- ja -tagalaternad, mis ei paku head nähtavust ainult pimedas sõites, vaid teevad mootorratturi kaasliiklejatele hästi nähtavaks ka ereda päikesevalguse käes.
Retrostiilis armatuurlaud võib tunduda lihtne, kuid see kuvab kogu informatsiooni, mida vajad. Lisaks on sõidukil olemas T-box, mis tähendab sisseehitatud 4G-moodulit ja 6D-andurit, mis kontrollib CFMOTO rakenduse kaudu reaalajas pidevalt mootorratta olekut, positsioneerimist, läbisõitu ja palju muud.
Tule ja tutvu CFMOTO mootorratastega esindustes üle Eesti ning vaata täpsemalt www.cfmoto.ee ja www.motohobi.ee.

