Kindlustuse tulevik: vestlusrobot, kes oskab enamat kui küsimustele vastata

Foto:Shutterstock.

Liikluskindlustuse sõlmimine on viimase paari aastakümnega suisa tundmatuseni muutunud. Minevikku on jäämas ajad, kui kindlustushinna välja arvutamise ja pakkumise saamise nimel tuli kontorit külastada.

Tulevikumuusika on kindlustusmaailmas juba kõlamas ning selle esimest nooti aitab Eestis mängida BTA Kindlustuse uus vestlusrobot, kes on ööpäevaringselt valmis kõiki abistama. Pelgalt info jagamise asemel pakub robot alternatiivset ja mugavat kanalit tegevusteks, mida inimesed on seni harjunud tegema läbi meili või veebilehe.

Robot loodi kannustatult muutuvatest suhtlemisharjumustest

Vestlusrobot sündis BTA Kindlustuse ning Eduliiga koostöös, rakendamaks võimalikult efektiivselt inimeste tänapäevaseid suhtlemisharjumusi.

Tehisintellekti loomisel oli põhiliseks ajendiks klientide ootus teeninduse kiiruse ja kvaliteedi kasvule, mis BTA esindajate sõnul peaks ühte sammu kõndima innovaatilisuse ja digitaliseerimisega. Vestlusrobot aitab seniseid kindlustusprotsesse ka lihtsustada ja kiirendada.

Suhtlemiseks kasutab robot Facebook Messenger rakendust, mis on maailmas üks enimlevinud ning kasutatumaid suhtlusplatvorme. Vestlusrobotite integreerimine Messengeri süsteemi on äärmiselt kasulik, sest niiviisi on kindlustusega võimalik suhelda ööpäevaringselt ning lisaks on rakendus paljudele väga kodune ja tuttav – robotile kirjutaks justkui sõbrale.

Kindlustuspakkumise saamiseks tuleb vestlusrobotile sisestada vaid auto numbimärk. Summad ilmuvad ekraanile koheselt ning makseid saab valida erinevate perioodide kaupa. Ühtlasi on kindlustushinna sisse võimalik integreerida ka BTA Autoabi, mis hõlmab endas enamat kui tavaline puksiirteenus.

Inimest robot ei asenda, ent levinumad küsimused saavad lahendatud

Pakkumise sobivusel suunatakse klient iseteenindusse lepingut vormistama, vestlus jääb sealjuures alati Messengeri alles. Lepingu andmete töötlemine toimub tavalise vestluse vormis. 

Vestlusroboti kasuks räägib ka inimeste kasvav harjumus eelistada internetivestlusi füüsilistele kohtumistele ning telefonitsi-meilitsi suhtlemisele.

BTA on esimene kindlustusselts Eestis, kelle vestlusrobot annab konkreetseid pakkumisi ning ei päädi ainult infot jagava ja meelelahutusliku olemusega.

Kindlasti tuleb aga silmas pidada, et tegu pole kõikvõimsa tehisintellektiga, mis inimest sajaprotsendiliselt asendada suudab. Keerulisemate küsimuste korral ühineb tööaegadel vestlusega BTA esindaja, kes kliendi soovitud lahenduseni viia aitab. Vestlusrobotiga saab rääkima asuda siit!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.