Auto omamine tähendab peamiselt mugavust ja vabadust, paljude jaoks ka meelelahutust ja emotsioone. Kõigi jaoks tähendab see aga kulusid. Hooldused, remondid, kütus ja kindlustused. Kui on võimalik kuskilt kokku hoida, siis iga ratsionaalselt mõtlev inimene seda ka teeb. Täiesti loogiline.
Samas tasub korraks mõelda, millest ühe asja hind koosneb? Auto remonti ja hooldust võtta kõige soodsamast kohast ei ole alati hea mõte. Ka kütuse puhul eeldab autoomanik ikkagi kvaliteeti.
Sama käib tegelikult ka kindlustuse kohta. Soodsaim hind ei tähenda alati seda, et asi on kehvem. Lihtsalt oluline on endale kõikide pakkumiste puhul selgeks teha, mida selle raha eest saab. Niimoodi väldid hiljem ootamatusi ja olukorda, kus kindlustus küll on, aga abi sellest on vähe.
Igal juhul saad sina asju ajada oma seltsiga
Paljud inimesed ei tea, et alates 2015. aastast võimaldab seadus pöörduda liikluskindlustuse kahjujuhtumi korral enda kindlustusseltsi poole. Seega vaatamata sellele, kelle juures on kindlustatud õnnetuse põhjustaja, on kannatanul võimalus ajada asju enda seltsiga. Seega tasub enne poliisi ostmist mõelda ja vaadata, kas selts on suhtlemisvalmis ning kas teistel klientidel on head kogemused. If Kindlustuse olemuse kohta saad täpsemalt uurida siit.
Remonditöökodade valik
Kindlustusfirmadel on omad partner-töökojad, kelle juurde võite oma auto õnnetuse korral viia. Uuri järgi, kui suur võrgustik ja milline valik sinu kindlustusfirma partnerite hulgas on ning kas sinu kodukandis üldse leidubki sellist ettevõtet.
Remontijate kvaliteet
Kättesaadavusega võrdselt oluline on autoremondipartnerite kvaliteet. Kindlustusfirma, mis oma mainet hoida soovib, ei lase klientidel autosid parandada kõige odavamates kohtades. Suurtel firmadel on aastatega tekkinud korralik partnerite ring üle kogu Eesti, kelle tööd usaldatakse.
Kahjukäsitluse kiirus
Eriti oluline asi, mida uurida. Remonttööd võtavad nagunii aega, seega on oluline võimalikult ruttu kindlustusjuhtum käsitletud saada. Mida võimekam ja kogenum kindlustusselts, seda kiiremini protsess liigub. Sinu ülesanne pole pidevalt helistada ja nõuda, vaid asjad peavad korrektselt ja kiirelt liikuma.
Kindlustusfirma kättesaadavus
Kiirusest rääkides aitab ka see, kui su kindlustusfirma on saadaval kohe ja 24h ööpäevas. Õnnetusse satuvad inimesed loodetavasti võimalikult vähe ja seega on sellisel hetkel küsimusi rohkem kui vastuseid. Siis on hea, kui keegi on alati valmis nõu andma.
Kõiki neid asju oleks mõistlik enne lepingu sõlmimist uurida, sest kindlustusjuhtumi tekkimisel võib see kõvasti aega, närve ja ka raha säästa.
Uuri, millise kindlustuspakkumise on sulle valmis tegema If Kindlustus.