Eestis laialdaselt tuntud Swedcar.ee, mis on peamiselt teada kui Rootsist sõidukite tellimiseks loodud platvorm, on alates detsembrist otsingut piiranud vaid tehasegarantiilistele sõidukitele, kuid endiselt on valikus ligikaudu 62000 sõidukit. Kommenteerib Swedcar.ee asutaja Kaur Mets.
Kas vanemaid sõidukeid enam ei pakuta?
Sisuliselt on tellimine võimalik, kuid Swedcar.ee leht kuvab hetkel vaid tehasegarantiiga sõidukeid. Kui otsingumootori kuupäevade nihke, või müüjapoolse näpuvea tõttu mõni sõiduk just tehasegarantii kaotanud, informeerime klienti ja pakume endapoolse garantii, kui klient peaks seda soovima.
Miks just Rootsile keskendunud olete?
Esmalt seetõttu, et Rootsi turg on oluliselt suurem kui Eesti turg, ning sõidukid on paljuski varustatud meie kliimasse vastava varustusega. Samuti on premium klassi sõidukitele võimalik leida väga häid ühe-kahe aastaseid otse liisingust tulnud autosid, mida Eestis väga turgu ei satu, kuna keskmine liisingu periood on pikem.
Kas autosid kontrollitakse?
Tehasegarantiiga autole diagnostikat ei tehta, sest kõigi vigade puhul aitab margiesindus, kuid pakume sõidukitele ostueelset ülevaatust, tuvastamaks väliseid vigastusi ja ka avariisid. Samuti vaatame üle hooldusajaloo, et sõiduki garantii oleks endiselt kehtiv.
Mis on keskmine tarneaeg?
Keskmine tarne on kuni nädal, kuid vahel on mõistlik kuni uue passi tulekuni päev-kaks viivitada. Täiesti uutel sõidukitel võib sõltuvalt asukohast olla tarne ka 10 tööpäeva, sest osadel esindustel on teatud dokumentatsiooni täitmine uue sõidukiga.
Tellida saab ka uusi autosid?
Jah ikka, ning paljudel markidel/mudelitel on hinnad paremad kui siin. Oleme toonud mitmeid uusi Volvosid, Škodasid ja Mercedeseid, ning tagasiside on väga positiivne. Tasub vaid vaadata, et tegu oleks laosõidukitega, et liiga kaua ei peaks ootama.
Kui peaks soovima autot tellida, siis mis edasi teha?
Vaadake julgelt Swedcar.ee lehele ja võite julgelt meie konsultantide poole pöörduda.