Tipptasemel partnerid: Uretek ja Mercedes-Benz Sprinter

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Ehitiste vundamentide remontimise ja vajumise tagajärgede likvideerimisega tegelev Uretek on oma ala maailma tipp. Samasugust taset nõutakse partneritelt, seepärast valiti uuteks töösõidukiteks Mercedes-Benz Sprinterid.

Uretek on üle 40 aasta vana ettevõte, mis sai alguse Soomest,“ räägib Uretek Baltic OÜ juht Roman Reiner-Latõšev. „Meie edulugu sai alguse tegelikult kahest naabrimehest, kes mõtlesid välja innovaatilise viisi, kuidas vajuvaid ehitisi stabiliseerida ning paika tõsta nii, et midagi lahti kaevama ei peaks.“

Tänaseks tegeletakse ehitiste stabiliseerimise ja tõstmisega – olgu see siis vajunud vundament,  põrand, sild, raudtee või ausammas – juba 53 riigis.

„Meie teenus ei ole kõige odavam, küll aga absoluutne maailma tipptase. Me pakume täppistööd ja kõrgeimat kvaliteeti, liigutades ehitised taas ettenähtud asendisse ühemillimeetrise täpsusega, samas kui konkurentide tavaline täpsusklass on sentimeetrites,“ kirjeldab Reiner-Latõšev.

„Lisaks on meie eesmärk ümbritsevat keskkonda võimalikult vähe häirida. Sildade puhul me reeglina liiklust ei sulge, poed jäävad avatuks, majades jätkub elu ja töö. Vajadusel tegutseme öösel, aga kui vähegi saab, siis igal juhul nii, et kedagi ei sega.“

Täppistöö nõuab laitmatut kvaliteeti ka partneritelt

Sedavõrd kõrgetasemelise teenuse jaoks vajatakse ka samaväärseid partnereid, oma ala parimaid. Olgu selleks siis allhankijad, kasutatavad tööriided, tööriistad või sõidukid. „Sõidukite osas näitab kogemus, et Mercedes-Benz suudab meile pakkuda just seda, mida meil tarvis läheb,“ kinnitab Reiner-Latõšev.

Hetkel on Uretek Eestist soetanud kaks Mercedes-Benz Sprinterit, millest üht kasutatakse Rootsis ja teine teenindab Balti riike. Tegu on spetsiaalselt ettevõtte vajadustele kohandatud kaubikutega, mis sõidavad palju ja on reeglina raskelt koormatud.

Valiku tegemisel üheks peamiseks kaalukeeleks sõiduki võimsus ja kandevõime. Just viimane peab olema võimalikult suur ning siin on 5,5-tonnise täismassiga Sprinterile turul vastaseid vähe.

Tulemus tagatud vähemalt 150 aastaks

Väga olulisena nimetab ta veel pädevat ning piisavalt suurt teenindusvõrku, korralikke garantiitingimusi ja muidugi töökindlust ning vastupidavust: et kaubik oleks alati vormis ning suudaks tagada kiire reageerimise ning tähtaegadest kinnipidamise.

Taaskord saab tuua võrdluse Ureteki enda pakutavate teenustega. Suuri kaubanduskeskuseid, logistikaladusid, ärihooneid, ausambaid ja sildu õigesse asendisse tõstnud ettevõte suudab tulemuse tagada vähemalt 150 aastaks. Nii pikaks on Ureteki patenteeritud lahenduste kestvuseks hinnanud laborid.

„Rohkemat pole vaja tõestada olnud, kuid tõenäoliselt on see 150 aastatki alahinnatud,“ usub Reiner-Latõšev. „Kaubikut valides mõtlesime samuti pikale perspektiivile. Me ei vaja oma sõiduvahendeid paariks aastaks, vaid palju pikemaks ajaks. Mercedes-Benzi kvaliteeti me usaldame ja teame, et võime Sprinterile kindlad olla.“

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.