Uuenenud CFMOTO CF625 TOURING: rohkelt jõudu, uusi võimalusi ja avastamisrõõmu

Lisaks füüsilistele muutustele mootoris on uuenenud ka kogu mootori toitesüsteem, mida juhitakse uuenenud juhtaju, elektrilise gaasihoova ning elektrilise gaasisiibriga. Just see annabki mootorile kokkuvõttes enam kui 4 lisahobujõudu. Foto: Shutterstock

CFORCE 625 seeriat toodetakse nii ühe- kui kahekohalise ATV-na ning eraldi L7e ja T3b tüübikinnitustega. Tähistused tähendavad vastavalt mudelile, et CFORCE 625 puhul on tegemist lühikese ühekohalise ATV-ga ja  CFORCE 625 TOURINGu puhul, et tegemist on kahekohalise, pikema kerega ATV-ga.  

Mudelitähistuse lõpust leitav L7e märge näitab, et tegemist on 4-rattalise mootorrataste registrisse mineva sõidukiga, mille maksimaalne lubatud liikumiskiirus on 90 km/h, või T3b ehk väiketraktorina registreeritava ATV-ga, mille maksimaalne lubatud liikumiskiirus on 60 km/h.

Neli hobujõudu (3 kW) ehk 10 protsenti võimsust juures

CFORCE (CF) 625 (23MY)  jõuallikas on uuenenud, kuid töömaht on endine (580 cm3). Neljataktiline nelja klapi ja EFI ning vedelikjahutusega bensiinimootor on saanud uue suuremate klappidega silindripea, uue nukkvõlli, sepiskolbi ja murtud tehnoloogiaga kepsu. 

Lisaks füüsilistele muutustele mootoris on uuenenud ka kogu mootori toitesüsteem, mida juhitakse uuenenud juhtaju, elektrilise gaasihoova ning elektrilise gaasisiibriga. Just see annabki mootorile kokkuvõttes enam kui 4 lisahobujõudu. 

Kaks sõidurežiimi: WORK ja NORMAL

Uus juhtplokk võimaldas kasutusele võtta ka erinevate sõidurežiimide valiku, mis aitab parandada manööverdusmugavust ning annab võimaluse harrastada soovi korral tuntavalt agressiivsemat sõidustiili. Sõidurežiime on mugav muuta vasaku käepideme juures juhtnuppude plokil asuvast MODE-nupust. 

Režiim WORK on mõeldud liiklemiseks tasasemal maastikul või kitsamates oludes ja tagab pisut sujuvama manööverdusvõime (kasutusel on umbes 60 protsenti mootori võimsusest). 

Sõidurežiim NORMAL võimaldab kasutusele võtta kõik 45 hobujõudu ehk 100 protsenti väljundvõimsusest.

Avastamisrõõmu jätkub selle keskklassi ATV puhul võrreldes eelmise põlvkonna mudeliga küllaga.

  • Uuenenud mootor, millel on 4 hobujõudu rohkem võimsust (kokku 44 hobujõudu).
  • Elektriline gaasilink ja toitesüsteem (uus lahendus).
  • 2 sõidurežiimi (WORK ja NORMAL) tagavad olenevalt valikust sujuvama manööverdus- või parema kiirendusvõime.
  • Juhtraud on saanud uued, taustvalgustusega ja väga mugavalt kasutatavad lülitid, millelt saab valida ka eespool nimetatud sõidurežiime.
  • Optimeeritud, kiirustundlik roolivõimendi (valikuline lisa).
  • Suurema jõudlusega pidurid.
  • Suurenenud läbilaskevõimega summuti (varaseme 38 mm asemel 42 mm).
  • Kütusepaagi maht 18 liitrit.
  • 1390 kg tõmbejõuga tõmbevints standardvarustuses.
  • Teisaldatav haakekonks ja haagise tulede pistik.
  • LED-tuled ees ja taga (L7e versioonil põleb täisulatuses tagatuli).
  • Nägusad 12-tollised kergmetallveljed 25-tolliste madalsurverehvidega.
  • Teisaldatav kaasreisija iste.
  • CF-Connecti süsteemi kiirkinnitusklambritele vastavad pakiraamid.
  • Käte kaitsmed.
  • 5-tolline näidikute ekraan.

CFMOTO pakub tehasegarantiid kuni 3 aastat. Täpsema info leiad veebilehtedelt www.cfmoto.ee või www.motohobi.ee

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.