Sisuturundus

Uuenenud Volkswagen Tiguan pakub vähema eest veelgi rohkem

Volkswageni edukaim linnamaastur Tiguan sai tänavu korraliku värskenduskuuri. Lisaks hulgalistele tehnoloogilistele uuendustele ja lahendustele pakutakse nüüd esmakordselt Tiguani ka pistikhübriidi ja R-mudelina. Uuenenud Tiguani baashind jääb nüüd alla 30 000 euro.

Esimest korda jõudis Tiguan müügile 2007. aastal ning tänaseks on mudelist saanud Euroopa ja Volkswageni edukaim linnamaastur. Põhjuseid selleks ei tule kaugelt otsida. Linnamaasturite puhul mängivad klientide jaoks võrdselt olulist rolli nii mugavus, praktilisus kui ka turvalisus. Uue Tiguani värskenduskuuri käigus on rõhku pandud kõigile kolmele aspektile.

Tehnoloogia, mis teeb sõitmise veelgi turvalisemaks ja mugavamaks

Turvalisuse ja tehnoloogia areng käivad autotööstuses käsikäes, mistõttu leiab uuelt Tiguanilt nüüd juhiabisüsteemi Travel Assist, mis suudab vajadusel võtta juhilt üle roolimise, pidurdamise ja kiirendamise, kasutades olemasolevaid juhiabisid. Juht peab selle kõige juures muidugi ka ise käsi roolil hoidma ja olema valmis vajadusel juhtimise üle võtma.

Veelgi turvalisema liiklemise ja parema nähtavuse tagamiseks on Tiguanil esmakordselt saadaval ka uus IQ. LIGHT valguslahendus, mille LED matrix tuled kuuluvad maailma parimate sekka. Kusjuures LED esituled kaugtulede automaatlülituse süsteemiga kuuluvad uuel Tiguanil juba baasvarustusse. 

Veelgi mugavamate sõitude jaoks uuendas Volkswagen ka Tiguani meediasüsteemi. Uuest Tiguanist leiab nüüd Volkswageni uusima MIB3 teabesüsteemi, millelt ei puudu ka Apple CarPlay ja Android Auto juhtmevaba ühilduvuse võimalus. 

 Esmaklassilise muusikaelamuse pakkumiseks teeb tootja koostööd ka Harman Kardoniga ning soovi korral saab autole valida kümne kõlari ja võimendiga premium helisüsteemi.

Esmakordselt võimas R-versioon ja pistikhübriid

Uus Tiguan püüab kohe pilku jõulise ja agressiivse tegumoega, sarnanedes veelgi enam Volkswageni premium linnamaasturi Touaregiga. 

Tavamudeli kõrval torkab eriti silma täiesti uus ja sportlik Tiguan R-mudel, mille 235 kW turbomootor koos uue veojõu juhisüsteemiga pakub kõikidest teistest Tiguanidest märksa äkilisemat sõidukogemust. Ainult R-mudelilt leiab muuhulgas ka võimsad 18-tollised veljed ja adaptiivse vedrustuse, mida on baasmudeliga võrreldes madalamaks muudetud.

Võimsama R-mudeli kõrval pakutakse nüüd esimest korda Tiguani ka pistikhübriidina. Tiguan eHybrid käivitub laetud akuga alati elektrirežiimis ning 180-kilovatise hübriidmaasturiga saab elektrirežiimis sõita kuni 50 kilomeetrit.

Tänu hõlpsalt hallatavale hübriidrežiimile, mis talletab sõites energiat, saab Tiguan eHybridiga oma käigud planeerida sedasi, et linnasisesed sõidud oleksid heitmevabad. Kiirenduse ajal toetab elektrimootor turboga bensiinimootorit, et Tiguani juht saaks ka kiirendades elektriajamist kasu lõigata.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.