Muidugi on selles Stelvio ja Ferrari võrdluses väike konks, aga kohe selgitan. Kõigepealt natuke Nürburgringist ja selle tähtsusest automaailmas.
Nürburgringi ringrada Saksamaal on omamoodi automaailma mõõdupuu. Kõik automaailma suured tegijad viivad oma parimad autod sinna ringiaegu mõõtma. Naljakas on see, et kuigi ametlikku edetabelisse pääsemiseks on olemas teatud reeglid (tavarehvid, autosid peab olema toodetud vähemalt 25, auto peab olema liiklusesse lubatud jne), mõõdab iga tootja aega ise.
Uute nõudmiste kohaselt peab sõit olema kinnitatud ka pardakaamera salvestusega. Selline ametlik-mitteametlik võistlus, tõeline härrasmeeste mäng.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 183, juuli 2020
Kõik selle ajakirja lood