Test

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio on kiirem kui Ferrari

Jah, osta,

Kummaliselt see ju kõlab, aga supermaasturite arvestuses on Stelvio Quadrifoglio pigem mõistlik valik. Vähem luksust, aga rohkem sporti. Enne otsuse langetamist proovi ka 280hobujõulist versiooni, võib-olla piisab sellestki.

Geeniuse tellijale

Muidugi on selles Stelvio ja Ferrari võrdluses väike konks, aga kohe selgitan. Kõigepealt natuke Nürburgringist ja selle tähtsusest automaailmas.

Nürburgringi ringrada Saksamaal on omamoodi automaailma mõõdupuu. Kõik automaailma suured tegijad viivad oma parimad autod sinna ringiaegu mõõtma. Naljakas on see, et kuigi ametlikku edetabelisse pääsemiseks on olemas teatud reeglid (tavarehvid, autosid peab olema toodetud vähemalt 25, auto peab olema liiklusesse lubatud jne), mõõdab iga tootja aega ise.

Uute nõudmiste kohaselt peab sõit olema kinnitatud ka pardakaamera salvestusega. Selline ametlik-mitteametlik võistlus, tõeline härrasmeeste mäng.

See lugu on lukus. Oled juba tellija? Logi sisse.

Edasi lugemiseks vormista tellimus:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs Geeniuse tasulistele artiklitele*.
  • Ajakirjade Digi, Mood ja Muki artiklite lugemisõigus veebis.
  • Igal argipäeval uudiskiri.

1.99 € 0.24 € / nädal

Maksad kolme kuu jooksul 0,96 € kuus. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 7,96 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada.

*Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO artikleid.

Tellija andmed

Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Mootor2,9-liitrine V-6
Võimsus510 h
Pöördemoment600 Nm
Kiirendus 0–100 km/h3,8 s
Tippkiirus283 km/h
Tühimass2000 kg (maanteeameti andmetel)
Kütusekulu11,7 liitrit 100 km kohta
Hind109 000 eurot (testiauto), baashind al. 75 990 eurot

See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 183, juuli 2020

Kõik selle ajakirja lood
Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Üleskutse

Aita meil Autotundi teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan saadet Kuulan Autotundi

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.